יום שלישי, 29 באפריל 2008

הוספת פרסומות גוגל AdSense בתוך פוסטים והודעות בבלוג (חלק 3/3)





החדרת הקוד אל תוך התבנית
התחבר אל מרכז השליטה שלך בבלוגספוט --> "פריסה" --> "ערוך HTML" וסמן את האפשרות "הרחב תבניות יישומון". העתק את כל הקוד המופיע בחלון העריכה אל תוך עורך תמלילים לגיבוי. באפשרותך גם ללחוץ על הקישור "הורד תבנית מלאה" לגיבוי. זהו אחד משני הצעדים בהם עליך לנקוט בכל פעם שתבצע שינויים בקוד התבנית שלך. השלב השני הוא לצפות בתצוגה המקדימה לאחר כל שינוי, ולשמור את התבנית רק לאחר שהנך מרוצה מהשינויים. הגיבוי שעשית יהפוך לשימוש במקרה בו תלחץ על כפתור השמירה בטעות מבלי לצפות בתצוגה המקדימה. באמצעות הגיבוי, תוכל תמיד להחזיר את התבנית למצבה לפני השינויים שביצעת בה.


כעת חפש בתוך קוד התבנית את הערך post.blog באמצעות אפשרות החיפוש המהיר של הדפדפן שלך (Ctrl+F בפיירפוקס ואקספלורר). אתה תבחין בשורות הבאות:








אם ברצונך שמודעת הפרסומת תופיע בין כותרת הפוסט לבין התוכן, הוסף את הקוד המופיע בהמשך מעל השורות הכתומות. במידה והנך מעוניין שמודעת הפרסומת תופיע מיד בסיום ההודעה ולפני תחתית העמוד הוסף את הקוד מתחת לשורות הכתומות. הקוד אותו עליך להוסיף:






קוד ה-AdSense
הינו הקוד שערכת לפני כן בעורך התמלילים. אל תשמור את התבנית עדיין, לחץ אל אפשרות התצוגה המקדימה על מנת לראות את מיקום המודעה שלך בתוך הפוסט.

האם אתה מעוניין שהמודעה שלך תופיע בצד הטקסט השמאלי כפי שמופיע בתמונה?
















בחר את גודל המודעה הקטן ביותר במערכת ה-AdSense, מאה עשרים וחמישה פיקסלים לכל צד, והכנס את קוד ה-AdSense בתצורה הבאה:












אם ברצונכם שהמודעה תיושר אל הימין במקום לצד שמאל, כל שעליכם לעשות הוא להחליף את המילה "left" במילה "right".

הגדרת המרווחים בין המודעה לתוכן

במידה ומודעת ה-AdSense שלכם קרובה מידי אל התוכן, תוכלו להרחיקה ממנו באמצעות שימוש בתגיות "margin" (מסומן בירוק בתמונה), ככל שהמספר גדול יותר, כך יהיה גדול יותר הרווח בין התוכן לבין המודעה.






>> לך לעמוד 1, 2, 3























אין תגובות: