יום רביעי, 30 באפריל 2008

הוספת פרסומות גוגל AdSense בתוך פוסטים והודעות בבלוג (חלק 1/3)





אחד הטיפים הידועים לשיפור אחוזי ההקלקה על מודעות Google AdSense, הינו לדעת היכן למקם את ההודעות. במדריך זה נבחן את השינויים שביכולתך לבצע בתבנית הבלוג שלך על מנת לגרום למודעות ה Google AdSense להופיע בין כותרת הפוסט\הודעה לבין התוכן, או בין תוכן ההודעה\פוסט לבין חלק העמוד התחתון. כמו כן, נגרום למודעות ה-AdSense להופיע בכל פוסט\הודעה בבלוג.

בחירות המיקום הטוב ביותר עבור מודעת ה-AdSense שלך יגרום לה למשוך יותר תשומת לב; תשומת לב מובילה להקלקות; והקלקות מובילות לרווח שלך ממודעות ה-AdSense. כמובן שקל לומר. למרות שלאנשים רבים יכולות להיות תיאוריות רבות לגבי היכן הכי כדאי למקם את מודעות מ-AdSense, אין תשובה סטאנדרטית וברורה מכיוון שהדבר תלוי מאד בתצורת הבלוג שלך, תוכן, נושא וכו. נסה לשים את עצמך במקומם של המבקרים והקוראים בבלוג. שאל שאלות כגון "למה הקוראים מבקרים בבלוג שלי", "באיזה חלק של הבלוג הם הכי מעוניינים", ו"האם הצבת מודעת פרסומת במיקום מסויים תסיח את דעתם, תרגיז או תרצה אותם".

אנשים רבים מאמינים כי מיקום מודעות ה-AdSense ממש לפני או אחרי תוכן הפוסט\הודעה בבלוג, יביא את אחוזי ההקלקה על המודעות למקסימום. לצורך המחשה, הוספנו מודעות AdSense אל תוך תבנית הבלוג שלנו, מיד מתחת לכותרת בתחילת המאמר ובסוף הפוסט לפני קצה העמוד התחתון. אם ברצונכם לעשות את אותו הדבר בבלוג שלכם, המשך המאמר יתאר את הצעדים בהם יהיה עליכם לנקוט.

השימוש בתכונות ה-Blogger
אם כל שברצונכם הוא להציב מודעת פרסומת לאחר כל פוסט, או אחת לכמה פוסטים, השתמשו באפשרות המוצעת על ידי גוגל. גשו ללשונית ה"פריסה" (Template) --> רכיבי הדף (Page Elements), שם תראו אלמנט בשם "פרסומי בלוגים" (Blog Posts). לחצו על קישור ה"ערוך" (Edit) ותראו את המסך הבא.

אנו מניחים כי יש לך חשבון Google AdSense. אם אין ברשותך אחד, תוכל ליצור אחד על ידי שימוש באותו שם משתמש וסיסמא בהם הנך משתמש בבלוגספוט. לאחר ההרשמה תקבל מספר שותף שישמש לזיהוי בכל מודעות ה-AdSense שלך.

סמן את אפשרות ה"הצג פרסומות בין רשומות". ביכולתך לקבוע את תדרית הצגת הפרסומות, לאחר כל פוס בבלוג או לאחר מספר מסויים של פוסטים בלבד. זכור כי תקנון ה-AdSense מאפשר הופעה של לא יותר משלוש מודעות בכל עמוד בבלוג שלך. בחר את פורמט וצבעי המודעה. שמור את השינויים ורענן את הבלוג שלך על מנת לצפות במודעות.

למרות שהשימוש באפשרות המוצעת על ידי מערכת הבלוגים הינו פשוט וקל, ייתכן כי ברצונך לקבל שליטה רבה יותר לגבי מיקום המודעות שלך. לדוגמא, ייתכן כי ברצונך למקם את המודעה בין כותרת הפוס לבין התוכן ולא בסוף הפוסט, כפי שהמערכת מאפשרת. המשך המאמר יסביר כיצד תוכל לעשות זאת.

>> לך לעמוד 1, 2, 3























אין תגובות: