יום רביעי, 30 באפריל 2008

הוספת פרסומות גוגל AdSense בתוך פוסטים והודעות בבלוג (חלק 2/3)





ומה בנוגע למיקומי מודעות נוספים שאינם נתמכים על ידי המערכת של גוגל? אם ברצונך למקם את המודעה בין כותרת הפוסט לבין התוכן ולא בסוף הפוסט, כפי שהמערכת מאפשרת, יהיה עלייך לבצע שינויים קלים בקוד תבנית הבלוג כמו גם בקוד ה-AdSense שסופק לך על ידי המערכת של Google. המשך המאמר יסביר כיצד תוכל לעשות זאת בקלות. התחבר אל תוך חשבון ה-Google Adsense שלך. גש אל הלשונית "יישום AdSense" ולחץ על "AdSense לתוכן". העמוד צריך להיראות פחות או יותר כמו בתמונה למטה.


כעת בחר "יחידת מודעה" ועקוב אחר ההוראות. בחר את גודל המודעה, הצבעים וכו, עד שתגיע אל השלב האחרון בו המערכת תיצור עבורך באופן אוטומטי את קוד ה-AdSense שלך. העתק קוד זה אל תוך Notepad או עורך תמלילים אחר, עלינו יהיה לבצע בו שינויים קלים בכדי שיתאים לתצוגה בבלוג שלך.


שינוי קוד ה-AdSense

כותרת זו עלולה להתפרש בצורה לא נכונה. איננו משנים את הקוד כלל, אנו בסך הכל ממירים מספר תווים למכלול. עלינו לפרמט את קוד ה-AdSense כך שיתאים לתצוגה בתבנית הבלוג שלך. פעולה זו איננה נוגדת את תקנון ה-AdSense מכיוון שלאחר שהקוד מוחדר אל תוך התבנית, כשתצפו בקוד העמוד, תראו בדיוק את אותו הקוד שהמערכת של גוגל יצרה עבורכם. אם התוצאה שונה בצורה כלשהי מהקוד המקורי - סימן שלא עשיתם את השינויים כראוי. ההמרה שעלינו לעשות היא להחליף את תגיות ה-HTML הבאות:







קוד ה-AdSense הסופי שלכם צריך להיראות בערך ככה:

















>> לך לעמוד 1, 2, 3























אין תגובות: